Drugi Oddech Pracownia terapeutyczna Dołącz do nas!
tel. 791 622 432
tel. 600 139 350

Masaż bańką chińską

banki_chińskieWykorzystanie bańki chińskiej do walki z cellulitem jest przebojem wśród zabiegów kosmetycznych. Przynosi bardzo wyraźne efekty w krótkim czasie i do tego niewiele kosztuje. Leczenie podciśnieniem jest bardzo starą metodą. W dawnych czasach używano w tym celu wydrążonych w środku rogów. Już wówczas zauważono korzystny wpływ podciśnienia w chorobach górnych dróg oddechowych (zapalenia płuc, opłucnej, nieżytu) i w zespołach bólowych kręgosłupa. Podciśnienie, które wytwarza się w bańce przez usunięcie z niej powietrza, powoduje zassanie skóry i tkanek leżących pod bańką, wpływając na intensywne ich przekrwienie oraz wyraźną poprawę stanu mało elastycznej skóry.

Masaż ten pobudza krążenie krwi i płynów ustrojowych, pomaga pozbyć się zbędnych produktów przemiany materii oraz toksyn z organizmu. W wyniku przyspieszenia przemiany materii następuje redukcja tkanki tłuszczowej. Ma nieocenioną moc w zastosowaniu w kuracji antycellulitowej lub jako drenaż limfatyczny.

Poza wyżej wymienionymi właściwościami masaż bańką doskonale relaksuje i uspokaja. Jest dobry dla osób zestresowanych, przemęczonych, prowadzących siedzący tryb życia oraz po wyczerpującym wysiłku fizycznym.

Cellulit to problem 99% kobiet, a bańka chińska znajduje się w czołówce skutecznych oraz  sprawdzonych zabiegów redukujących ten defekt. Masaż bańką chińską uelastycznia i wygładza skórę, rozbija tkankę tłuszczową, zwiększa ukrwienie tkanek, dzięki czemu ułatwia penetrację preparatów wyszczuplających w głąb skóry stosowanych po zabiegu. Efektem jest wyraźna poprawa jakości skóry, znacznie zmniejszony, a w niektórych przypadkach zlikwidowany cellulit oraz zmniejszony obwód części ciała, które były poddane masażowi.

Wskazania:

• walka z cellulitem
  • obrzęki limfatyczne
  • napięte i obolałe mięśnie

Inne przeciwwskazania:

• podwyższona temperatura ciała
  • zaburzenia krzepliwości krwi
  • przerwanie ciągłości i stany zapalne skóry
  • wysiękowe zapalenie stawów
  • obrzęki niewiadomego pochodzenia
  • gruźlica, nowotwory

Masaż bańką chińską trwa ok. 40 minut, powinien być wykonywany seriach (10-12 zabiegów), z odstępami między kolejnymi zabiegami nie rzadziej niż 3 dni. Profilaktycznie jednak przynajmniej 1 raz na 2 tygodnie. Powstałe po terapii wybroczyny wchłaniają się zwykle w ciągu kilku dni.